IND100832953-001 : AUSTRAC RN

انواع ویزاهای استرالیا 2024 – بخش سوم (انتهایی)

فهرست مقاله

در مقالات قبلی، به انواع ویزاهای استرالیا و موارد مرتبط با آنها پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به جزئیات بیشتری از مقالات قبلی بپردازیم. برای مطالعه مقالات قبلی میتوانید روی لینکهای مشخص شده کلیک کنید. (بخش اولبخش دوم)

برای دریافت مشاوره رایگان برای انتقال ارز می‌توانید فرم درخواست حواله را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ویزای-استرالیا

ویزای توریستی استرالیا 2024 (شرایط و هزینه ها)

استرالیا، بی تردید زیباترین قاره جهان، با تنوع زیستی و گیاهی بی‌نظیر، عجایب طبیعی خارق‌العاده، و تجربه تعطیلات منحصر به فرد، جایی است که هرکس به دنبال تجربیات جدید می‌گردد. آب و هوای معتدل استرالیا باعث می‌شود که این کشور در تمام فصل‌های سال، یک مقصد گردشگری فراهم کند. در تعطیلات سال نو میلادی، جشن‌ها و فستیوال‌های داخلی به توریست ها امکان پیوستن به جشن‌های محلی را می‌دهد.

سفارت استرالیا در تهران، فرآیند درخواست ویزا را به صورت آنلاین ارائه کرده و زمان رسیدگی به درخواست‌ها را به شدت کاهش داده است. این فرآیند بدون نیاز به مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد و تمامی مراحل آنلاین انجام می‌شود.

ویزای توریستی استرالیا چیست؟

ویزای توریستی استرالیا برای دیدار اهالی خانواده، کاری یا شرکت در سمینارها مناسب است. این ویزا به صورت الکترونیکی صادر شده و در پاسپورت چاپ نمی‌شود. مدت اعتبار این ویزا ۳.۶ ماهه است و مسافر با درخواست تایید سفارت می‌تواند به استرالیا سفر کند. هدف از سفر به استرالیا می‌تواند دیدار اهالی خانواده یا شرکت در قرارهای کاری باشد. دارندگان این ویزا مجاز به کار و شرکت در دوره‌های آموزشی بیشتر از ۳ ماه نیستند و امکان تبدیل به اقامت دائم وجود ندارد.

ویزای توریستی شماره ۶۰۰ استرالیا به چند زیر شاخه تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آنها ویزای توریستی استرالیا است. این ویزا را می‌توان از ایران به صورت آنلاین دریافت کرد و هزینه آن ۱۳۵ دلار استرالیا می‌باشد. در صورت اقدام از استرالیا، هزینه ویزا ۳۴۰ دلار استرالیا است. این ویزا امکان کار به مدت ۳ ماه را نمی‌دهد و تحصیلات بیشتر از این مدت ممنوع است. پلیس چک و آزمایشات پزشکی معمولاً مورد نیاز هستند و تا یک سال اعتبار دارند. مدت اعتبار این ویزا بین ۳، ۶ و ۱۲ ماه متغیر است.

هزینه ی ویزای توریستی استرالیا

هزینه بررسی پرونده متقاضی توسط سفارت، از جولای ۲۰۱۵، ۱۳۵ دلار استرالیا می باشد. این هزینه در صورت رد پرونده توسط سفارت، مسترد نمی شود.

زمان رسیدگی ویزای توریستی استرالیا

مدت زمان رسیدگی به پرونده ی ویزای توریستی ۱ ماه است. اما تجربه نشان داده است که استفاده از سیستم آنلاین این زمان را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

نتیجه گیری

برای ورود به استرالیا تحت هر شرایطی، نیاز است که ویزای مربوطه را داشته باشید. در این مقالات، انواع ویزای استرالیا را با توجه به ماهیت هر کدام به شما معرفی کردیم.

با توجه ‌به هدف خود از سفر یا مهاجرت به استرالیا، باید ویزای مناسب را انتخاب کنید. بررسی دقیق شرایطتان و تطابق آن‌ها با قوانین و شرایط اداره مهاجرت استرالیا، شانس شما را در اخذ ویزا بالا می‌برد.

اسکرول به بالا